miercuri, 19 noiembrie 2008

vorbesc iar singur

constrans de-ale mele radacini
cu lungi, nenumarate maini
sunt un copac fara de lege
sunt un suflet ce-si alege
de unul singur drumul
nestingherit de fumul
focurilor voastre
parfumul inimilor noastre
ciocolata am ales
mi-am ales tutunul
cu capul fara fes
in iarna rece plec
nopti si zile sa petrec
sa fiu al tarii mele domn
caci nu am pic de somn
al meu neobosit aparator
sa fiu
chiar de-am sa mor
caci stiu
ca nu am sansa
sa razbesc
in lumea asta falsa
sa traiesc
nu pot sa fiu condus
niciodata nu voi putea
sa ma las rapus
sa ma las de altii dus
adus in fata ta
de ma vei intreba
+ ai fost tu al tau rege ?
- am ascultat de lege
+ ai fost al tau stapan ?
- nu, doar biet roman
+ ai fost doar un biet miel ?
- am vrut sa fiu rebel
+ ai vrut, dar n-ai putut ?
- am vrut, dar n-am stiut
+ de ei ai ascultat ?
- nu, dar am mimat
- in vis m-am razbunat
- in scris doar am pictat
- in gand doar i-am certat
+ dar ei te-au nimicit
+ doar eu te-am auzit
+ cu mine ai vorbit
+ doar eu te-am ascultat
- stiu ca am gresit
+ pe tine sa te certi
- o fac necontenit
+ sa stii dar sa te ierti
aici eu m-am oprit
ramas inmarmurit
- cum, sa ma iert subit ?
+ ascult ce iti spun
oare sunt nebun ?
nici nu mai stiu ce spun
sa ma opresc acum
mai bine sa mai stau
de adevar poate dau
- spune-mi tot ce stii
+ stiu ce stii si tu
+ stiu ce vrei sa fii
+ stiu ce vrei sa fiu
+ sunt gandul tau tarziu
+ subconstientul viu
- de fapt nu stii nimic
+ asculta-ma un pic
+ o data iti mai zic
- ce vrei de la mine ?
+ vreau sa te ridic
+ vreau sa-ti fac un bine
+ caci esti inca mic
- dar daca eu nu vreau ?
+ ramas bun imi iau
- stai ! ca totusi stau
+ stiam, deja te stiu
+ dar este prea tarziu
- te rog eu sa nu pleci
- ramai aici pe veci
+ nu pot, caci sunt slabit
- dar nici n-a rasarit
+ eu Soarele il simt
- dar ziua n-a venit
+ dar simt al lui venin
- si nici nu e senin
+ acum ne despartim
- la noapte...ne mai intalnim ?

Niciun comentariu: