marți, 4 noiembrie 2008

ma vei salva

te voi salva
de tine insuti
te voi imbratisa
sa nu te-nfrunti
te voi rapi
din proprii gheare
te voi iubi
fara iertare
te voi privi
noaptea-n tacere
iti voi oferi
orice placere
vei adormi
in bratele mele
vei tresari
te vei trezi
ma vei zari
ma vei vedea
te vei linisti
te vei calma
tot vei uita
in prezenta mea
vei renega
durerea grea
ma vei chema
a ma vedea
a te salva
a te regasi
a reiubi
vei plange
buzele-ti vei frange
de dorul meu
desi prezent mereu
vei vrea mai mult
sa te ascult
sa te dezmierd
sa nu te pierd
sa nu iti uit
chipul fugit
ochii scrutand
carne placand
buze cerand
dupa mine
plangand
vorbe line
cerand
dupa sunete fine
ascultand
brate depline
cercetand
nopti nebune
visand
dor de mine
plangand
regasire
sperand
nerenuntand
la unic gand
noaptea fumand
tigara contopita in dorinta
sarutandu-mi intreaga fiinta
ca fumul sa dispar
ca Soare reapar
si noaptea-n cosmar
cu spatele intors
de dorul tau prea stors
de dragoste convins
de chipul tau nestins
intoarce-ma la tine
feeric iti voi cere
iubeste-te pe tine
si-n sine vei afla
ti se va revela
in tine vei gasi
in negru colt ascuns
al tuturor raspuns
ca poti si tu iubi
ca vrei, dar cum nu stii
ca eu iti voi arata
ca te voi salva
si-n ceata alungat
prin neguri ratacind
de fapt nu am plecat
eram aici privind
cu sufletul la geam
arunca-mi tu privirea
si spune-mi ce speram
si eu te voi salva
si spune-mi ca te dor
mintile aiurea
si chiar de-ar fi sa mor
te voi salva
si de ma vei uita
in clipa ta cea grea
eu te voi salva
da
de soarta ta
da
te voi salva

Niciun comentariu: