marți, 4 noiembrie 2008

"intro"

deci ca prima postare sa va povestesc un pic despre mine...ghiciti care m-a convins sa-mi fac blog(prin puterea exemplului) desi eu cam radeam de ea...hai ca-i trimit cu aceasta prima ocazie un hug :)

lenes prin definitie...geniu neinteles desigur, sensibil si saritor la problemele celor din jur, si nu sunt homosexual(nici ca as avea ceva cu ei), imi plac fetele (desi fetele nu ma plac pe mine - in afara de mama care n-are de ales, saraca...), poti vorbi orice cu si despre mine (ma voi face ca te ascult), nu ma dau mare cu iq-ul meu si capacitatile mele intelectuale (desi aceasta mentionare deja spune tot - adica imi place sa ma laud), imi plac motanii si catelele(serios), plimbarile...bla bla bla...ati inteles ideea...altceva? (desigur ca nu am spus tot..dar atunci care ar mai fi farmecul...va las pe voi sa aflati)

2 comentarii:

Anonim spunea...

plm frate... ai un blog de cacat... poeziile tale ma depasesc serios... ma doare capul mai rau decat ma doare la un seminar de mate... acum serios... chiar trebuia sa te deschizi atat de mult... te preferam mai mult ca un simplu om cu care imi beau cafeaua in Allegria... dar tu nu... trebuia sa ii lovesti pe toti cu talentul tau... aproape ca ma simt invidios... well... fuck you !

Acest mesaj se va autodistruge in 5,4,3,2,1... ha! teapa! Succes si la cat mai multi fani... daca ai nevoie de ei!?

Anonim spunea...

Ce lume de cacat, nu e asha? Sa fii OM si societatea sa-ti refuze dreptul de a fi sensibil fiindca "sensibilitatea nu e proprie genului masculin". Ce stereotip de cacat. De ce sa aiba dreptul asta doar femeile si homosexualii?
De ce sa fii barbat in buletin, in inima, in feeling dar nu si in perceptia femeilor? pardon, tarfelor? De ce sa nu se bucure si buzele tale de buzele unei femei? De ce nu le plac femeilor/fetelor/tarfelor barbatii/baietii cu ceva intelect? Ce lume de cacat, nu-i asa frate?
star_child_forever@yahoo.com