marți, 11 noiembrie 2008

day dream

hai sa vorbim
din ochi, fara cuvinte
secrete sa destainuim
sa-ti spun ce am in minte
sa-mi spui tu ce te doare
in timp ce-n cesti apare
prea dulcea mea licoare
esenta vie, tare
ambrozie din Soare

incepi usor, timid
te-ascult atent, sorbind
cuvantul tau amar
ma face sa tresar
lacrima imi stoarce
ganduri imi incurca
o las usor sa curga
caci nu se mai intoarce

sufar suferinta
ce-ti macina fiinta
aprind inc-o tigara
privesc pe geam afara
apare iar dorinta
patrunsa-n neputinta
sa te iau pe sus
sa spun ce e de spus
spre tine ma reped
gentil sa te posed
obrazul dulce, ud
gura sa-ti sarut
prin tine sa aud
ce zeii mi-au cerut
ce-n carte este scris
sa nu ramana-n vis
nu vreau sa ma trezesc
din vis sa-mi amintesc
ci vesnic vreau sa dorm
in visul meu diform
nu-n cruda realitate
pe noi ce ne desparte

dar totusi ma trezesc
in viul meu grotesc
aproape-mi nu gasesc
decat dorul nebunesc
din viul meu cosmar
in gandul meu barbar
diseara te vad iar...

Niciun comentariu: