marți, 11 noiembrie 2008

inca sunt

spirit plutitor
negru vesnic nor
deasupra mea in zbor
ploaie acida arunci
nu asculti sfioase rugi
de razbunare fugi
speranta-n calea ta distrugi
in trista ta carare ce apuci

fantastica idee
transpusa-n epopee
ce-n somn mi-ai povestit
in visul ce-ai oprit
nu mai este acum
ai transformat-o-n scrum
batand un scurt cuvant
aruncat in vant
batand un trist suflet
plecand fara regret

invat mult prea tarziu
naiv sa nu mai fiu
naiv sa nu iubesc
pentru mine
fara tine
sa traiesc
pe mine sa ma cred
sa nu ma mai reped
de mine sa ascult
in brate-mi sa exult
a mea singuratate
sa-mi fie pasnic frate
sa-ncerc sa uit de toate
sa mi te las in spate

vor trece ani si nopti
vor fi strugurii copti
vei plange-n amintire
vei plange in nestire
adus de vocea ta
in somn ma vei visa
ai vrea sa ma alegi
de mine iar sa legi
nebanuita soarta
ce inima ti-o poarta
dar nu vei reusi
nu vei mai suferi
nu ma vei mai gasi
caci desi
eu am fost mut
n-am disparut
am fost aici
nu m-ai pierdut

Niciun comentariu: