sâmbătă, 6 martie 2010

oare te-am visat ?

cred ca te-am visat si-as vrea
sa te mai visez o data
si iarasi as incerca
sa-mi amintesc de altadata
si iar te-as saruta
te-as saruta toata
de te-as mai visa

parca te-am visat aseara
nici nu-mi mai amintesc
si de-ar fi ultima oara
n-as vrea sa ma opresc
n-as vrea sa mai doara
sentimentul ce-l iubesc
n-as vrea sa dispara

oare te-am visat azi-noapte ?
oare ce s-a intamplat ?
oare cu acele soapte
durerea ti-am alinat ?
oare visele-mi sunt fapte?
iar noi inca n-am aflat?
de ce ma simt incatusat ?
te voi mai visa la noapte ?
si de ce m-ai sarutat ?
de ce oare te-am visat ?

2 comentarii:

myknona spunea...

Sa nu uiti suflet de copil,sa nu uiti niciodata visele,elr iti vor fi motorul existentei,vor alcatui gustul si mirosul diminetilor tale.

yogy-as-david spunea...

adevarate vorbe de intelepciune. multumesc. dar, din pura curiozitate...myknona si mai cum ?