marți, 16 martie 2010

nimic nu am

penite grabite galopeaza pe panze gata scrise
se infig in carnea ideilor mele compromise
cu degetul ma-ndreapta catre caile promise
nu vad insa ce mai pot gasi intr-un sertar
golit de tot ce-a fost dar plin de-amar
golindu-se, umplandu-se cu suferinte iar si iar
de orice urma de speranta ma dezbrac
iar amintirile ce-am vrut sa uit acum imbrac
si raman in urma singur si sarac
de fiecare data mor mai dureros
in fata neiertatorului pluton al vietii scos
insa niciodata nu gasesc al gloantelor folos
nu sunt nimic, nimic in preajma mea
nimic sau tot, nu se va intampla
nimic nu am, nimic nu voi avea

7 comentarii:

myknona spunea...

Te poti simti singur, trist, dar niciodata invins. Poti pierde, poti gresi, poti suferi, dar nu te gandi sa abandonezi. Aminteste-ti atunci ca esti puternic, ca sunt lucruri pe care nimeni nu le poate face mai bine decat tine. Priveste viata cu ochi de invingator !

yogy-as-david spunea...

pari sa ma cunosti destul de indeaproape. as vrea un exemplu (ce fac eu cel mai bine). poate chiar ma cunosti mai bine ca mine. cel putin tu ma cunosti pe mine, am impresia...insa eu pe tine nu

myknona spunea...

Dacă ai putea da zoom
când te uiţi in oglindă
la tine,
oare ai vedea
toate urmele
privirii mele?

(dacă da)
ai putea vedea mereu
chiar şi gândul concentrat
de-acum,
ce ma însoţeşte
spre tine,

ai putea auzi
ce-ţi, ce-mi spune…

Dar zoom nu poate
decât ochiul meu
în privirea ta.

myknona spunea...

Super poeziile!Doar simtind vine inspiratia! Pacat ca nu se intampla mai des .

Anonim spunea...

myknona, mă bucur că ţi-au plăcut versurile, sper doar că nu au adus un văl de ceaţă prea mare peste acest blog :) Nu am pretenţii să se precizeze sursa, măcar să le pună între ghilimele.

myknona spunea...

anaayana mi de scuze nu vreau sa creez nici o confuzie pur si simplu am uitat de gilimele .frumoasa poezie si inca o data mi de scuze

yogy-as-david spunea...

good. everybody kiss and make up. no, really. kiss