marți, 2 martie 2010

dorinte

ingenuncheat in fata arcelor de preamarita durere
eliberez calea celor ce suferinta-mi cere
atatia ochi intrepatrunsi de ura ce nu ma privesc
asupra altor tot atat de multi ma irosesc

timpul pana zilele de ieri m-a asteptat
iar toate celelalte fara de mine au rabdat
astazi inaintea tuturor ce-n urma am lasat
sunt fara de mila-n taina judecat

am cautat iubirea-n ochii ce nu ma iubeau
dobandit-am nemurirea-n timp ce ma priveau
nu am privit in ochii ce-n mine rataceau
iar azi privind in gol eu singur stau

iar maine voi fi singurul care mai plange
privind cum ultima speranta mi se frange
simtind cum inspre resemnare ma impinge
dorind si eu dorinta de-a invinge

dorind si eu dorinta de-a dori
cand nimeni nu mai vrea a darui
o dorinta prea mult timp dorita
din pura mea dorinta plamadita

cand nu mai am pe ce ma sprijini
cand nu mai am nimic a dovedi
cand tot ce vreau este ceva sa vreau
imi prind dorinta-n palme si o iau

Un comentariu:

Hermione spunea...

I'll always be there, no matter what!