duminică, 7 martie 2010

la multi ani

am fugit cu mintea prin trecut
pierzandu-ma de tot ce sa-ntamplat
crezand ca toate le-am visat
visand ca nu ne-am mai pierdut

am fugit de cruda realitate
ascultandu-mi inima strapunsa
tinand-o de lume ascunsa
lipsindu-ma de libertate

m-ai aruncat in hau intunecat
si poate nu ai vrut sa ma ranesti
dar neputand sa ma iubesti
in neputinta m-ai lasat

tu zilele ni le-ai grabit
in a iubirii cautare
lasandu-ma in disperare
fara regrete m-ai ranit

destinele s-au impletit
in cel mai frumos dans
in al destinului suspans
insa nu s-au unit

regretele la ceas tarziu
sunt insa de prisos
caci am cazut dizgratios
si terminat-am timpuriu

caci te-am iubit cu-adevarat
si nu te voi uita
si-mi pare rau c-a fost asa
si ca s-a terminat

am fugit pe langa tine-n gand
cu greu nu te-am chemat
cu bine te-am lasat
si m-am intors plangand, razand

si vor trece zile, ani
ramane-vor toate in spate
si cu-aceeasi sinceritate
cu bine, la multi ani

Niciun comentariu: