luni, 18 ianuarie 2010

unde esti acum sa ma iubesti ?

zilele fara de numar zboara
fetele fara de nume tresara
timpul dincolo de ceasuri ma omoara
gandul fara tinta fuge iara

tu fara de ochi ce ma privesti
fara sa stii ce imi oferi
fara sa vrei sa ma iubesti
nici macar nu stii ce-mi ceri

nici macar nu stiu ce eu imi cer
umblu liber fara libertate
zbor de ne-nteles cu tot in spate
si ma tarasc prin viata prizonier

singur la aceeasi masa putrezita
aceeasi vesnica privire-n gol pierduta
aceeasi rutina ce viata imita
o viata ce nu merita traita

intr-o zi ce nu se mai termina
un gand deodata iese din rutina
o amintire-n jur face lumina
dar moare fara de vreo vina

amintirea unei morti subite
multe ganduri neimpartasite
multele priviri cuminti
multe sarutari fierbinti

unde esti acum sa ma alinti ?
cu o privire sa ma linistesti
sa nu imi ies din minti
unde esti acum sa ma iubesti ?

in amintirea mea totusi persisti
spuneai ca pentru mine tu existi
spuneai ca pentru mine tu traiesti
unde esti acum sa ma iubesti ?

de ce tu al tau Soare ai uitat ?
de ce in intuneric m-ai lasat ?
de ce tocmai acum ma parasesti ?
unde esti acum sa ma iubesti ?

iar acum un Soare nou nascut
atinge speriat alt inceput
unde esti acum sa-l incalzesti ?
unde esti acum sa ma iubesti ?

singur eu aici in frig ma zbat
iar pe tine frigul te-a iertat
unde esti acum sa ma-ncalzesti ?
unde esti acum sa ma iubesti ?

azi Soarele ridica raze subtiri
ce incalzit-au multe reci iubiri
ramane-va pe cer o vesnicie
sa incalzeasca ultima iubire vie

Niciun comentariu: