miercuri, 6 ianuarie 2010

de ce visele imi furi ?

ma-ntreb de ce vrea mana-mi sa te stranga
atent iti caut ochii sa nu planga
ma tem sa nu cumva sa te ranesc
din viata-mi intr-o zi sa te gonesc
de ce imi invadezi visele-n noapte ?
de ce gandurile-mi raman doar soapte ?
de ce cuvintele-mi rasuna goale ?
de ce lipsa ta ma doare ?
de ce soaptele in gol rasuna ?
linistea din mine se razbuna
in timp ce sentimentele se-aduna
cu razbunare fulgera si tuna
de ce somnul nu mai are rost ?
neplatindu-mi al odihnei cost
caci tu esti somnul ce ma odihneste
in fata careia visul paleste
de ce visele imi furi ?
aruncand in ale noptilor calduri
in ale noptilor singuratati
cel ce-am fost aici atatea dati
de ce visele eu le-am uitat ?
de ce singur m-ai lasat ?
in somnul meu cel deformat
cand tot pe tine te-am visat
de ce somnul nu-i de-ajuns ?
sa uit de-al lipsei tale plans
nu stiu ce vreau sau ce am vrut
astept in zori al tau sarut

Un comentariu:

Danuzza spunea...

...chiar complex...
foarte frumoase poeme :)