vineri, 29 ianuarie 2010

dragoste cu forta

musca-ma de mana cu care te ating
iar eu cu cealalta mana te imping
saruta-ma cu buzele lipsite de caldura
iubeste-ma cu pasiune si cu ura
arata-mi cat de mult azi ti-am lipsit
si spune-mi cat de mult m-ai fi iubit
iar eu te voi salta pe loc in fata mea
spre a te distruge si a te ierta
loveste-ma cu o privire fara de regret
apoi apropie-te, iar, incet
eu te primesc cu bratele deschise
tinand in taina palmele inchise
asteptand atent sa te strivesc
cand ochii tai figura mea privesc
apoi luptam o lupta fara de onoare
lovindu-ne neincetat cu disperare
iubind cu forta fara de pacat
lovind cu dragoste neincetat
tu azi ma ierti dar maine vei uita
eu azi te cred dar maine va schimba
tot ce in tine azi am descoperit
caci maine vei uita ca m-ai iubit
iar maine doi necunoscuti noi ne vom intalni
spre mirarea tuturor ce vor privi
nestiind ce-nseamna a iubi

Niciun comentariu: