luni, 23 noiembrie 2009

regasitul meu scop

de ce nu pot sa ma strofoc
sa scap de tot si sa m-ascund
in negre ganduri ma sufoc
in goale goluri ma afund
in moarte momente cant
in nestire ma avant
fara de sprijin vis lucid
minciuna eului meu perfid
esenta mi se scurge sub priviri
iar eu cu ele-ncet dispar
printre ale mele reci simtiri
nebunia mea rasare iar
betia ce incet ma cucereste
in soptite versuri imi vorbeste
oboseala ce sub mine se prelinge
plange-n timp ce-o lacrima m-atinge
timpul se opreste si asteapta
sa-i spun ceva ca sa ma vada
sa-l mint ca sunt pe calea dreapta
chinuindu-se sa creada
iar eu mint a mea minciuna
neverosimila nebuna
ca sunt tot ce mi-am dorit
ca pot fi si eu fericit
dar exista doar un dar
in al meu proces amar
de unul singur nu pot fi
fericit fara-a iubi
singur, gol, nefericit
doar de tine ne-mplinit
fara scop aceasta viata
fara sa te am in fata
deci traiesc sa te iubesc
si iubindu-te traiesc