joi, 19 noiembrie 2009

doar tu poti

nimic nu poate fi perfect
nu mai simt nici un efect
nimic nu ma mai poate atinge
dar totusi ceva ma impinge
ma atinge fara sa simt nimic
nu vad in jur vreun inamic
dar totusi ceva e aici
vad doi ochi apocaliptici
simt o mana ce ma cheama
aud curat la ce ma-ndeamna
am puterea sa rezist
acestui indemn trist
cand toate-n jur se naruie
cand intunericul dezvaluie
adevarul de neacceptat
simtul meu cel dezghetat
isi arata adevarata natura
salbatica mea creatura
eul cel ce-am tainuit
plange-acum dezlantuit
urla fiara cu durere
privind cum din mine piere
orice farama de simtire
orice urma, amintire
orice a fost candva in mine
orice certitudine
nimic acum nu mai exista
sunt doar o umbra ce persista
acum astept sa ma refaci
in alte haine sa ma-mbraci
ai tot ce am si bun si rau
doar tu poti sa ma faci al tau