marți, 13 octombrie 2009

cu ultima suflare

totala si absoluta lipsa de ceva
ma regasesc in nicaieri si undeva
ma vei gasi pe unde iti voi arata
dar nu ma vezi trecand prin fata ta

in beciul intunecat cu amintiri
cu regrete, chinuri si trairri
arunc din cand in cand cate-o privire rece
lasand in intuneric durerea sa se-nnece

ma simt pierdut in lumea ignorantei
pierzand si ultima suflare a sperantei
de ura si prostie sunt slabit
alerg de prea mult timp si-am obosit

permite-mi lacom sa ma folosesc
de dulcele tau simt trupesc
sa te visez in noptile tacute
lasa-ti spiritul sa ma sarute

patrunde in a mea singuratate
saruta-ma cu a ta dulce realitate
si iarta-ma pentru ca te-am gonit
desi tu langa tine m-ai primit

lumina astrilor de mult s-a stins
dar apogeul inca neatins
al Soarelui singur pe cer ramas
va fi al luminii ultim glas

in lumina ultimului sfant
pe ultimul atol de pe pamant
pe ultima planeta-n univers
asculta-ma sa-ti cant ultimul vers

cu ultima suflare sa-ti vorbesc
cu ultima dorinta te doresc
in al vietii noastre ultim ceas
...esti tot ce mi-a ramas