vineri, 21 august 2009

cine sunt ?


iar incep sa ma ascult
ma uit in mine mult prea mult
el iar neobosit incepe
linistea zbierand sa imi intepe
cu ascutite sunete de plans
as vrea sa fiu prea mort sa mai aud
timbrul jalnicului glas restrans
la decaderea plansului meu surd

ideile zac lenese pe masa
grijile sa dorm nu ma mai lasa
strang in mine esecul meu tacut
pentru ca nu vreau sa fiu vazut
ma uit acum in oglinda
vad un obosit batran carunt
prin mintea-mi intrebarile perinda
batranul ma intreaba cine sunt

nu stiu si niciodata n-am stiut
raman in fata mea incremenit si mut
ma-ntreb cum as putea sa imi raspund
vorbesc privindu-ma pe mine ascultand
ascund nesiguranta mea de mine
si fug cat mai departe sa ajung
alerg cat trupul ma mai tine
dar stiu ca tot de mine fug

nu sunt din plastic,, nici din fier
nu am invins, dar tot mai sper
nu sunt sfarsit, nici realizat
nu am primit cate am dat
mi-e frica de ceea ce-am vazut
mi-e frica de destinul crunt
sa nu obtin nimic din ce am vrut
sa nu stiu niciodata cine sunt