miercuri, 19 august 2009

cine esti ?

strang din dinti
tin un secret
imi ies din minti
mereu regret
tu ma alinti
si ma intrebi
de grija fierbi
de grija mea
eu nu raspund
mai rau m-afund
si tu deasupra
ma privesti
cu ganduri dulci
cu lacrimi arse
tu vorbe-ntoarse
imi arunci
nu reusesti
sa ma seduci
dar in ganduri
ma incurci
iti plang in randuri
ce iti scriu
cu pixul viu
al mintii mele
razi de ele
ma provoci
cuvinte rele
imi intorci
esti curioasa
nu iti spun
esti manioasa
plangi acum
ma pacalesti
cu ochii tristi
mandria risti
te spovedesti
m-ai pacalit
mereu ma frigi
mereu castigi
iar m-ai citit
m-ai speriat
dar m-ai chemat
eu te-am urmat
sunt curios
ce ai de dat
o fata trista
chip frumos
dar esti artista
stii sa razi
stii sa te scuzi
si stii sa fii
fetita pura
ce ochii fura
dar mai si stii
sa fii altfel
femeie blanda
spirit rebel
dorinta-arzanda
o intrebare
te feresti
cine oare...
cine esti ?