luni, 29 decembrie 2008

taie-ma, loveste-ma

de mic am invatat ce inseamna durerea. ma refer deocamdata la cea fizica. mi-am spart capul de sapte ori, m-au lovit doua masini, m-au muscat patru caini, am cazut printre stabilopozi la mare de cateva ori, am cazut de nenumarate ori din copaci de la o inaltime considerabila, mi-au explodat destule petarde si un fierbator de apa in fata de la o distanta de vreo treizeci de centimetri si am fost foarte aproape de a orbi, m-am intepat in cele mai ascutite si ruginite chestii posibile, m-am taiat cu toporul sau cutite, m-am lovit, m-am ars cu tigari si multe alte chestii pe care le-am uitat. lista e tare lunga. in concluzie, am experimentat senzatia de durere fizica din plin.
multele cicatrici de pe corpul meu imi amintesc deseori. nu ma deranjeaza. de fiecare data cand povestesc despre acestea mi se face dor de copilarie. dar nu simt vreun regret. le relatez ca pe o excursie sau un film.
dupa ce am terminat cu durerea fizica trec la cealalta. nu trebuie sa-i mai spun pe nume. am fost mintit, inselat, tradat, parat, neiubit, nechemat la vreo petrecere, nu am fost intrebat, nu am fost ajutat, nu am fost sfatuit, am tinut la prieteni care nu au tinut la mine, m-am indragostit de fete care nu m-ar fi putut iubi vreodata, m-au injurat si batjocorit persoane carora nu le-am gresit vreodata. lista aceasta este cu mult mai lunga decat precedenta.
spre deosebire de celelalte, de acestea imi amintesc in fiecare zi. exista melodii, filme, locuri, persoane, chiar si zile sau ore care-mi amintesc despre durerea provocata de cineva. imi amintesc de ranile acelea care - stiu ca e cliseu - spre deosebire de cicatrici, nu se vindeca.
dati-mi o pastila, o solutie, o doctorie, chiar si o operatie, accept orice, daca as sti ca scap de durerea aceasta. din pacate nu am gasit morfina pentru acest gen de durere. mai merge o ciocolata calda, o tigara, chair si o iarba, dar tot nu scapi de ea. poate sunt eu mai ipohondru din acest punct de vedere, cine stie. poate am vreun pitic acolo sus care se crede in filme s.f., oricum stiu sigur ca am destui pitici acolo care se cred in multe filme proaste.
cert e ca de-as putea sa dau un cutit fiecaruia care m-a ranit vreodata si s-ai propun sa ma taie in loc sa ma raneasca, desi nu suport durerea fizica, as face-o. n-am cum sa ma intorc in timp.
iti propun o chestie. daca ma cunosti si ai impresia ca ti-ar face placere sa-mi faci rau, ia primul cutit sau obiect contondent pe care-l gasesti si vino si fa-o. taie-ma. loveste-ma. dar nu ma ura. sunt prea mic si neinsemnat ca sa ma urasti.

2 comentarii:

Disi spunea...

get over it all. transforma raul in bine. iti spune asta,negativista inraita care a descoperit fericirea in lucrurile marunte.
si ca solutie... eternal sunshine of the spotless mind *giggle*

Mishwu spunea...

partea cu durerea fizica a fost amuzanta (cu toate ca nu asta era scopul) :))

acum offtopic: ce, cum, unde? an, specializare, bla.