marți, 2 decembrie 2008

sunt egoist

trebuie sa recunosc, sunt egoist.

vreau sa fii fericita, dar nu pentru tine in sensul propriu, ci pentru ca imi place sa iubesc ceva, sa am grija de ceva, sa tin la ceva, sa imi fac griji pentru ceva. sau cineva. pentru a putea dormi eu noaptea. la vreo 1-2 reusesc sa sting calculatorul (ca deh, am tv-tuner), si ma intind pe spate gandindu-ma la...ce crezi ? statusul tau. ce te-o fi suparat azi ? cine? ce l-as bate. oare eu ? nu am somn reflectand asupra problemelor tale. ele nu ma lasa sa dorm. din moment ce impreuna nu puteam sau nu putem fi fericiti (ori am putut si nu mai putem, ori am crezut ca am fost odata), eu tot te vreau fericita. chiar ti-o impun cu o imperativitate ce vreau s-o accentuez.

reda-mi linistea noptilor, sanatatea fizica si mentala, caci m-ai secat mai ceva ca un desert, m-ai secat de tot ce era linistit si relaxat, de soarele ce rasarea in fiecare dimineata, acum am aterizat nu stiu cum in acel cliseu de "nopti albe si zile negre", in care, in mod absurd, singurele momente linistite sunt cand nu ma gandesc la tine, cand imi sare, rareori, gandul la mancare, tigari, ce zice colegul meu, ce-si susotesc aia doi din coltul restaurantului si multe alte chestii pe care mereu am incercat sa le observ mai pasiv, iar acum le vanez doar pentru a-mi gasi o alta ocupatie pentru "ganditorul" meu supraincalzit in afara de...cine crezi ?

vreau sa fii fericita. daca nu reusesti chiar am sa te urasc pentru asta. alaturi de el ? merge si asa. daca poti invata asta m-as bucura.

spune-mi ca nu am de ce sa imi mai fac griji si pentru tine, redandu-mi macar somnul si visele, deoarece, ca sa ma citez chiar pe mine insumi (in traducere, caci textul original l-am scris in engleza pentru a scapa de profa de engleza in primul an de facultate) " prefer o realitate cruda si un vis placut, decat un cosmar perpetuu"

Un comentariu:

Disi spunea...

unii oameni sunt predispusi spre a fi upset most of the time... and even if they try their best, it's still not enough