miercuri, 25 februarie 2009

sad world

prin ochii tristi inchisi
ascult a astrilor cadere
astri de mult apusi
ce au sa imi ofere
intelepciune-n glas
si-n moarte si in viata
si-n timpul ce-a ramas
atarnand de-o ata
sa-mi cante soapta lor
sa-mi dea ce au de spus
si sens durerilor
si tristului apus

in lumina nastem
fara nici o vina
dar pana vom apune
tot in jur distrugem
in lumea noastra plina
de-atatea lucruri bune
dar la sfarsit ajungem
o soapta in surdina
pe-aceasta trista lume

deschid cu frica ochiul
dau libertate mintii
dar ma orbeste focul
si-ajung ca toti smintitii
de ura lor orbiti
de ale lor ambitii
ajung sa-mi ies din minti
scrasnindu-mi flamand dintii

si-acum regret c-am fost
copilul mic si prost
ce a crezut in vise
in fericiri promise

in lumea asta trista
nu poti fi fericit
cand de pe a ta lista
prea multe ti-au lipsit
in lumea asta trista