luni, 9 februarie 2009

ametit de dragoste

azi noapte te-am visat
sunt un neadaptat
vreau sa-ti musc obrazul
si sa-l mestec
si totul e perfect
si visul schimba pasul
stam pe plaja
esti o neadaptata
acoperita-n coaja
de prea frumoasa fata
privesc ciudata faptura
stand pe patura
in mintea mea te simt
dulce picatura
din dulcele absint
arzi in albe flacari
ma lasi fara scapari
din mintea ce imi iei
arzi orice idei
culori nu mai visez
nu stiu sa mai pictez
visez doar umbre
din imagini sumbre
rar visez lumina
intr-o secunda sublima
lumina mea se stinge
cand altceva invinge
ceva mult mai negru
acopera intunericul
ceva mult mai funebru
acopera linistea
amuteste sunetul
ma pierd cu firea
tu esti lumina mea
te implor
nu te stinge
arata-mi cum sa zbor
si nu te frange
nu ma lasa sa mor
da-mi al tau sange
si sa strigam in cor
a noastra epopee
al nostru dulce-amor
un scurt la revedere
un sarut amar
las visul sa mai spere
cat timp eu dispar
te las sa te trezesti
singura in pat
incepi sa te gandesti
ca iarasi m-ai visat
incepi sa-ti amintesti
ce mult ti-a placut
o secunda, iar
sa ma fi vazut
tine minte doar
si eu te-am visat
o femeie simpla
si-un simplu barbat
intr-o viata dubla
ce noaptea lor le-a dat
ce-ncepe pe-nserat
si-n zori s-a terminat