joi, 24 septembrie 2009

ma voi intoarce


si intr-o zi ma voi intoarce batran uzat
nimeni nu va sti ce-am suportat
nimeni nu va vrea sa ma cunoasca
crunte batalii ce am purtat
nimeni nu va vrea sa recunoasca
vor fi purtati de viata lor lumeasca

voi fi singur si abatut
nimeni nu va sti ce am putut
voi fi singurul batran pe lume
desi nimic mai mult nu am cerut
nimeni nu-si va aminti de al meu nume
nimeni nu va sti ce am a spune

am plecat tanar si stiutor
am ajuns sa am ce altii vor
si am ajuns printre cei mari ceresti
dar am plecat de-al singuratatii dor
si m-am intors batranul printre prosti
ce tu nu il mai recunosti

si intr-o zi ma voi intoarce batran victorios
pierzand in schimb o lupta cu timpul nemilos
si intr-o zi ma voi intoarce batranul neinfrant
pierzand in schimb al meu vesnic avant
si intr-o zi ma voi intoarce batranul intelept
pierzand in schimb umanitatea ce imi batea in piept