duminică, 19 iulie 2009

in intuneric

din intuneric un zambet cald apare
ma atinge cu o dulce sarutare
trupul tremura sub pielea cea fierbinte
asteptand caldura sa-l alinte

dar un zambet nu imi e de-ajuns
trupul meu de dor este patruns
de dorul trupului ce se ascunde
si-n visele ascunse imi patrunde

te cuprind si tu ma-mbratisezi
cat de nevolnic sunt te las sa vezi
sunt speriat ca trebuie sa pleci
in timp ce eu raman aici pe veci

dar traiesc aici, atat, acum
suntem doi, doar noi pe-acelasi drum
trebuie sa prind curaj nebun
trebuie acum sa-ti spun

vreau acum, pe loc, sa te ating
cu tine setea sa imi sting
cu pielea-ti rosie sa ma-ncalzesc
in acest moment etern vreau sa traiesc

gandurile noastre se lovessc
inimile ne innebunesc
ochii mei inchisi ochi-ti privesc
toate-n jurul nostru-ncremenesc

in vene sangele se zbate
sunetul dispare-n neagra noapte
frigul in caldura se transforma
visul curge-n calea sa diforma

dar deodata tot s-a terminat
de parca noi nici n-am fi existat
dar noi in continuare ne iubim
si existam doar intr-un vis ce-l impartim