sâmbătă, 11 iulie 2009

efemer

mi-e frica de nou inceput
frica de necunoscut
mi-e frica sa nu ametesc
mi-e frica iar sa ma lovesc


inca o deceptie loveste
alta sansa vestejeste
alt vis cade-n intuneric
mai fac un salt puternic


si cad iar in picioare
dar sufletul ma doare
genunchii se inmoaie
incepe alta ploaie


nisipul ma inghite
odihna imi promite
fara de semn mormant
al sufletului frant

fara de scris sicriu
al sufletului viu
ce este-acest taram
pe care il uram

pielea innegreste
chipul putrezeste
sangele se scurge
tot de mine fuge


prin nisipul ce il cern
credeam ca esti etern
ca vei fi mereu
cand va fi cel mai greu


credeam ca ma ajuti
ca raul mi-l infrunti
credeam ca ma salvezi
de greu ma protejezi


credeam ca asta este
eterna mea poveste
taramul meu promis
eternul meu viu vis

dar nimic nu e real
totul e un vis banal
degeaba eu visez si sper
cand totul este efemer