marți, 10 mai 2011

cine esti II

explodezi. subiectul in mana ta devine praf de pusca zburand in aer, transcendand orice forma si esenta, devenind unealta de exteriorizare pentru exploziile tale. te exprimi exoterm pana la ardere, dupa care aluneci intr-o stare inca nepatrunsa de intelegerea mea, insa despre care pot doar presupune ca este doar o regenerare a energiei tale nu atat distructive cat, precum spuneam, explozive.

scrie-mi o poveste de durere
scrie-mi ca sa inteleg ce simti
arunca-mi cuvinte efemere
spune-mi ce gandesti
spune-mi fara sa ma minti
arata-mi autodistrugere
arata-mi cine esti

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-e dor de vocea ta,mi-e dor de zambetul tau,mi-e dor chiar si de momentele in care ma certi.Dar mai ales mi-e doar de tine.Vreau sa te vad,sa te ating, sa te simt sa fii al meu si eu a ta, doar a ta, a nimanui altcuiva.Tu esti viata mea ma faci sa zambesc atunci cand am nevoie ma faci sa fiu mai senina ca o zi de primavara mai frumoasa ca un trandafir doar tu poti sa ma faci sa ma simt asta Am facut o greseala prima greseala si acum s-a terminat nu mai am de ce sa zambesc, nu mai am de ce sa fiu senina, nu mai am pentru cine sa fiu frumoasa, eu nu mai am sens fara tine..nimic.Fara tine sunt nimic!

Artemis Beauty's Room spunea...

cine sunt sunt un fir de nisip batut de vant purtat de valuri mereu spre necunoscut