vineri, 1 octombrie 2010

singurul meu adevar

tragand infuzie de inspiratie rapida
ca animalul ce se zbate in corida
nestiind ce soarta voi gasi
traiesc tot ce inseamna a trai
desi licoarea 'ceasta insipida
are tendinta de-a ma amagi

chiar si acum trupul imi irosesc
crezand ca sunt in standardul lumesc
cu un picior in pragul tuturor
respirand mireasma lumilor
crezand ca asta-nseamna sa traiesc
crezand ca devin nemuritor

la orice ratiune am renuntat
orice gand mi-am imaginat
cu gandul ani departe am calatorit
tot ce am vrut singur mi-am oferit
am iubit si am indepartat
dar in final tot singur m-am gasit

sunt un fumator betiv de neintors
sunt un nimeni fara de folos
distrug orice in fata mea descopar
sunt raul fara de astampar
desi raman de-a pururi mincinos
acum scriu singurul meu adevar

Niciun comentariu: