luni, 24 mai 2010

lumina astrilor apusi

atentia luminii tine de caldura
imprimand mereu cate-o arsura
fiecare rana ideile imi fura
corpul imi e invaluit de ura
simtirile si simturile imi dispar
paralizat de un raget amar
nu ma pot misca si n-am habar
de ce se-ntampla toate astea iar
mi-am ridicat un turn mult prea inalt
fara sa stiu de ce il mai gandesc
fara de ganduri ultimul meu salt
inspre irationalul nelumesc
mi-am incropit din multe ganduri
un castel cu varfu-n nori infipt
incerc acum ca-n multe alte randuri
sa ridic tot ce s-a prabusit
intr-un delir acum prea rational
ma-nvart ca un nebun printre supusi
traind pe ultimul lor val
lumina astrilor apusi
mi-am sapat adanca cicatrice
in carnea mintii de-altadata
acum nu poate sa ridice
aceasta gaura intunecata
vorbe n-are rost sa mai arunci
ce-a fost scris ramane spus
caci cu primul gand de-atunci
mi-am scris propriul apus

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!