miercuri, 21 aprilie 2010

plang privindu-ma plangand

repere se contopesc inspre nicaieri
trecut-au mult prea multe seri
prea multe zile de ieri
a fost prea scurta ziua de ieri

e prea lunga linistea seaca
in singuratate ma ineaca
astept linistea sa treaca
si ziua de azi nu mai pleaca

nu stiu ce am, nu stiu ce-am vrut
nu inteleg nimic din cele ce-au trecut
nu inteleg de ce si unde m-am pierdut
in goale cugetari raman tacut

in seri prea-ntunecate ma caiesc
cu picaturi de vin ma spovedesc
norilor de fum incet soptesc
sunt dator intr-un final sa ma trezesc

imi privesc reflectia plangand
lacrimile pe obraz curgand
podeaua cu amintiri pictand
plang privindu-ma plangand

13 comentarii:

Anonim spunea...

I have one question....who are you...for real?

yogy-as-david spunea...

cand intrebi pe cineva cine este, intai trebuie sa te prezinti tu insuti

Anonim spunea...

somebody who's interested in both material and immaterial!;)

yogy-as-david spunea...

interestingly enough, people use english when they lack words (ma refer la romani). . . i don't really care for words as much as meaning. do you have something to say ?

Anonim spunea...

hmmm....nu-mi lipsesc cuvintele deloc....pur si simplu imi plac cum suna in engleza!am avut o intrebare...tu o eviti!

yogy-as-david spunea...

"cine sunt cu adevarat?"...in primul rand nu m-am recomandat a fi cineva anume. secundo, nu stiu cu cine vorbesc, sau din ce punct de vedere ar trebui sa ma identific. numele meu este deja trecut pe undeva pe aici, precum si alte cateva date despre mine. te-as ruga sa reformulezi intrebarea

Anonim spunea...

"for real" inseamna dincolo de ce scrie "pe undeva pe aici"... stiu sa citesc! "for real" insemna dincolo de ce se vede din poezii..."for real" inseamna sa-mi spui cum esti dincolo de blog! sa ma explic...cum te descrii aici...pari a fi "to good to be truth"!

yogy-as-david spunea...

atunci iti propun sa afli personal(oarecum). poti intra la profil, asezi mouse-ul deasupra mailului si ti se va afisa in coltul stanga jos adresa, implicit id-ul de messenger. sunt oricand dispus sa conversez cu aproape oricine. . . aproape oricand. sau pur si simplu scrii id-ul tau aici, apoi daca vrei il sterg. your move, kasparov...

Anonim spunea...

ma asteptam la un raspuns...nu la o cerere!

yogy-as-david spunea...

nu e o cerere, ci o rezolutie. o propunere intru rezolvarea dilemei tale. nu exista raspunsuri afirmative sau negative pentru astfel de intrebari, iar un rspuns descriptiv ar fi prea awkward, tinand cont ca ar trebui sa ma descriu pe mine insumi.

Anonim spunea...

cateodata parerea despre propria-ti persoana e foarte importanta pentru cei din jur...spune multe despre tine insuti!

yogy-as-david spunea...

iar tu chiar crezi ca, oricare ar fi acea parere a mea despre mine insumi, as posta-o aici ? these things are kept private. you should know better than to ask me that kind of thing. i consider this discussion terminated. if and when you want to talk about "myself" again, there are more private ways to do it ( "bigbearinmed", baga-l in lista oricand ). :) best wishes

the_moon spunea...

ineaca*