joi, 22 ianuarie 2009

blogeri

de unde atata tevatura in legatura cu blogurile ?

de unde atatia blogeri ?

(sa-mi scuzati tehnoredactarea voit gresita a cuvantului "blogger" - dar daca nu as preciza, chiar cred ca s-ar gasi destui destepti sa creada ca nu stiu cum sa scriu cuvantul respectiv)


am ajuns la concluzia ca nu se merita efortul sa citesc atat de multe bloguri ce vorbesc despre NIMIC. azi am facut ultima incursiune prin blogrolurile altora si am ajuns la concluzia ca, si fiti atenti aici, nu este o meserie. nu-ti aduce decat deliciul copilaresc de a vedea cum creste numarul vizionarilor, desi nimanui nu-i pasa. tocmai am terminat de citit un blog al unui "bloger profesionist" - adica un bloger care scoate bani. uitandu-ma la parerile lui, ideile (majoritatea despre NIMIC), concluziile, parerile altora (mai ales de genul "frate ce tare esti" si "felicitari pentru blog"), raspunsurile lui la interpelarile adresate, care, apropo, erau printre cele mai mari abjectii ce mi-a fost dat vreodata sa citesc, am ajuns la concluzia ca el chiar nu are nici un talent pe aceasta lume, ci o simpla eroare de calcul a unei lumi intoarse pe dos a facut ca acest om sa aibe "cititori", daca se pot numi asa majoritatea vertebratelor ce ii "rasfoiesc" paginile blogului in cautare de poze. raspunsurile lui ii tradau propria impresie asupra persoanei sale, anume aceea de "guru" autoproclamat al blogerilor. am trecut prin postari si comentarii si raspunsuri cu o oarecare rusine pentru faptul ca am si eu un blog si ca cineva m-ar putea numi bloger, pentru ca - exact cand eram gata sa ies...si sa uit de acel blog, am apasat un link ce m-a transportat in cel mai idiot si improbabil univers paralel la care m-as fi gandit vreodata - blogul sotiei dumnealui, unde primul titlu ce mi-a sarit fara voia mea in ochi impregnandu-mi pentru eternitate dezgustul pentru aceasta "meserie", era "aventurile unei neveste de blogger". am apasat "X". am mai apasat un "X".



alta tema ar fi blogmeetul. nu inteleg. faceti-ma voi sa inteleg. am auzit ca a fost atat de multa lume...desi majoritatea cu care am vorbit despre acest eveniment au avut reactii printre cele mai dezaprobatoare...si chiar vreau sa mentionez un episod (fara sa dau nume, desigur - desigur ca mi-e frica de replica respectivei persoane asa de tare incat nu as avea vreodata curajul sa ...hai s-o lasam balta deocamdata...) in care respectiva, la auzul cuvintelor mele "stii, ti-am citit cateva postari din blog"...ea raspunde cu un, pe atunci de o aparenta sinceritate, "whyyyyyy?" de parca nu ar fi fost niciodata (precum am aflat ulterior) mandra de a avea al x-lea (2 < x < 9) blog ca trafic din nu stiu ce ma-sa de grup sau spatiu web sau ce dreaqu or mai nascoci astia. cu acest gen de falsitate superficiala si usor de descoperit nu ajungeti nicaieri. macar recunoasteti ca va intereseaza sa stie lumea ca aveti blog si ca va hraniti visele cu faptul ca "azi mi-au mai citit vreo 2 insi blogul". recunoasteti. eu unul recunosc.

concluzia
bai baiete ! baga-ti mintile-n cap ! voi faceti blog pentru faima si (desi foarte putini) bani ? eu mi-am facut blog pentru niste motive pe care nu le voi divulga, dar credeti-ma ca nu sunt atat de superficial-materialiste ca ale multora dintre voi. si chiar va spun, cu cea mai mare sinceritate posibila, mi-e rusine de tiulatura de bloGGer.

Un comentariu:

CobraRappaGrl spunea...

:) eu nu sunt "blog-eritza" :P si nici nu's mereu inspirata :) dar..ti-am raspuns :) si cred ca e mai mult decat suficient..."soare" :)